Posted by: Claudiu | August 10, 2011

Inima mea în pieptul lui Hristos!

Ascultă, Doamne: îmi bate inima la Tine-n piept! În ziua în care ai zidit-o, i-ai adăpostit mişcarea în Tine ca într-un leagăn, să poată creşte fără teamă. Cu dulceaţa Ta nespusă ai mângâiat-o şi cu însuţi inima Ta ai hrănit-o. Cu vălul bunătăţii Tale ai acoperit-o şi-i porţi neîncetat de grijă, Mântuitorul meu.

În pieptul Tău, Bunule, s-a cuibărit zidirea-ntreagă şi prin Tine se bucură inima mea de semenii mei şi de binefacerile Tale. În casa inimii Tale, cu îngerii mi-e inima vecină, iar Sfinţii Tăi mă ţin în rugăciunea lor. Şi toţi iubesc tăcuţi, dumnezeiesc şi lin, căci îi copleşeşte smerenia Ta din care dă-mi, Iisuse, să mă hrănesc învăţându-o!

Am auzit de-atâtea ori chemarea Lumii şi ca un om nesăbuit am vrut să-mi fur inima din pieptul Tău şi să o fac numai a mea. Sărmana, s-a ofilit numai ştiindu-mi gândul şi-am înţeles atunci, Părinte, că ea nu bate fără Tine şi că, în braţele Lumii, inima mea ar muri de dorul inimii Tale.

Şi-atunci o las întreagă în pieptul Tău, iar Tu primindu-o, o înveleşti în haina milostivii Tale ca să nu se sperie de goliciunea sa, şi-o curăţeşti mai mult decât zapada cu Sângele Tău Scump.

Uneori, inima mea pitită în pieptul Tău, se linişteşte ascultând bătăile inimii Tale, aşa cum un copil se opreşte din gângurit ascultând cântecul duios al mamei. Şi-atunci îşi doreşte inima mea, Bunule, să facă loc inimii Tale să bată în pieptul de lut pe care i l-ai dăruit în mine.

(Talita)


Responses

  1. Este asa de frumos articolul tau,Talita…de fapt toate.Am citit mai multe si sa stii,recunosc,ca incepusem reaua si pacatoasa de mine sa te invidiez pentru ca scrii asa,desi si eu as putea sa scriu frumos,dar nu imi folosesc cum ar trebui talantul pe care Dumnezeu mi l-a dat mie nevrednicei si e numai vina mea.Te rog iarta-ma si fa o mica rugaciune pentru mine pacatoasa.Maicuta Domnului sa te acopere cu Sfantul Sau Acoperamant!

  2. Astept cu mare drag si alte articole de-ale tale Talita! Dumnezeu sa te binecuvanteze! Doamne ajuta!

  3. Foarte frumos scrii…si lafel de frumos reusesti sa te exprimi in icoane. Dumnezeu sa te binecuvanteze si sa-ti lumineze sufletelul asa cum a facut-o si pana acum. Multumim pentru toate cele postate aici si Slava si lui Dumnezeu pentru toate darurile cu care te-a inzestrat. Am o mica intrebare…de unde esti? Daca am fost prea indiscreta atunci sa ma ierti. Doamne-ajuta!

  4. Multumesc!

  5. E superb tot ceea ce reusesti sa scrii.Citesc cu bucurie fiecare postare .Bucurie in suflet!

  6. Te aberezi nu gluma! Iarta-ma dar mie nu mi se pare corect sa spui ca inima ta este in pieptul lui Hristos! Inima ta este inima ta, inima lui Hristos este inima lui Hristos si Hristos locuieste in inima ta. Asa mi se pare corect.
    Poate ar trebui sa o lasi mai moale cu aberatiile.

  7. E minunat….superb…. multumim lui Doamne ca ne-a ingaduit sa citim si in acelas timp sa simtim tot ceea ce s-a scris…


Leave a comment

Categories