Posted by: Claudiu | February 2, 2009

Schiţe de icoană

(Talita)

Responses

  1. Sunt minunate! Foarte frumoase icoanele!

  2. Schitele tale sunt minunate!te admir foarte mult pentru munca pe care o depui si pentru talentul tau!succes in continuare!

  3. Sunt icoane deosebite si placute inimii, nu doar ochilor.

  4. Fiecare dintre toti cei ce privesc aceste prea frumoase schite sunt constienti de darul pe care l-ai primit din partea lui Dumnezeu.

    Ceea ce ma uimeste in mod deosebit este redarea chipurilor Mantuitorului Hristos si Maicii Sale, chipuri ce reliefeaza intr-adevar frmusetea concreta a acestor fiinte minunate.

    Felicitari!

  5. SANT EXTRA ORDINAR DE FRUMOASE AMI PLACE MULT PICTURA AN POST AM SA ANCERC SA PICTEZ/ AM FOST AN SPANIA ANUL TRECUT DE CRACIUN ,LA FIECARE BALCON ERA ATARNAT PE O PANZA SPECIALA ,,PRUNCUL IISUS,,AS VREA SA FAC SI EU O PICTURA PENTRU ACEST EVENIMENT CINE AMI POATE TRIMITE UN MODELO O SCHITA A PRUNCULUI SINGUR AN PAIE ,PANZA RESPECTIVA TREBUIE SA FIE DE CEL PUTIN 1 METRU,ASTA DA NOTA MARII SARBATORI A NASTERII DOMNULUI

  6. Doamne Ajuta!
    eu sunt Cristi! ….am vazut icoanele facute de dv….acum sunt la o manastire la poiana Brasov ca am putina treaba aici ca ajut pe un parinte sa faca o carte….si am vazut pe site schitele facute de dv si am ramas fara cuvinte….vroiam sa vb intreb de unde sunteti si sa va arat anumite icoane si daca vreti sa faceti o icoana ca am multe care cred ca v ar placea…am religie si audio si video si icoane daca va intereseaza….astept un raspuns cand se poate daca vreti….id-ul meu de mess e tit acelasi ca adresa de e-mail….o seara placuta!

  7. Se vede ca Dumnezeu ti-a dat un talant foarte pretios. Mult succes in continuare si sa nu-l ascunzi in pamant ci sa-l inmultesti!

  8. IMI PLAC FT. MULT PICTURILE TALE. CREZI CA M-AI PUTEA INITIA SI PE MINE
    MA INTERESEAZA SI CAM NIMENI NU VREA SA MA AJUTE. CONTR COST DACA E NEVOIE ASTEPT RASPUNS CAT MAI REPEDE ITI MYULTUMESC LUIZA

  9. Draga mea, Luiza, multumesc pentru mesaj si iarta-ma ca raspund cam tarziu. De obicei, ca sa poti invata sa pictezi de la cineva, trebuie sa stai langa acel om, sa vezi tu cu ochisorii tai cum lucreaza si desigur, trebuie ca Dumnezeu sa fi pus in fiinta ta acest dar. Eu sunt convinsa ca daca ai talent, poti pentru inceput sa lucrezi tu cu Dumnezeu alaturi. Chemi pe Domnul sa stea langa tine si sa-ti ajute sa pictezi Chipul Sau frumos si cu o icoana model in fata, te apuci de lucru.

  10. Esti extraorinara!
    Ai un talent deosebit!
    Iti multumesc ca faci schite,pentru ca nu stiu cati oameni mai fac asa ceva!
    Multumesc!
    [ah ,da! Sper ca nu te superi ca am luat si eu o schita pentru a face o iconita,pentru ca nu am gasit nici una calumea!A ta era perfecta,si..:D:D]

  11. o icoana cu iisus ,bunul samaritean cu mainile gaurite ridicandu-l pe cel czut din tarana si o imagine expresiva a maicii domnului in urma calailor ce-l duceu pe iisus pe golgota sunt cea ce as vrea eu sa vad pictat .multumesc!

  12. imi plac foarte mult icoanele sunt de nota 10;imi plac mai ales icoanele cu sfanta maria si pruncul isus

  13. INTR-ADEVAR SUNT FOARTE REUSITE ! AM COPIAT CATEVA PT. DORITORII DE TATUAJE RELIGIOASE , SUNT FENOMENALE (NOI NUMIM”FLASH” CA SI MODEL TATTOO) !!!

    ITI DORESC MULTA SANATATE SI LA MAI MULTE LUCRARI !!!

    CU STIMA MYKE !!!

  14. v-am trimis un e-mail Arta Crestina semnat de N. Dan

  15. sunt niste desene forte frumoase cel care le-a desenat este foarte talentat

  16. Eu sunt ioana, va scriu pt a cere aprobarea de-a lua o schita sau doua sa fac iconite pt a le da unor prieteni aflati in boala. Au vazut chitele si doresc si ei o iconita. Va multumesc

  17. Ioana draga, puteti lua orice schita doriti. Sa le dea Dumnezeu sanatate prietenilor dumneavoastra!

  18. Iti ador munca bv si DUMNEZEU sa te bine cuvanteze

  19. Vreau sa va transmit felicitarile mele!
    Sunt nou inscrisa la Scoala de arta,si mi-ar placea sa pot invata sa pictez icoane pe sticla, deocamdata,iar schitele d-voastra sunt atat de vii si totodata atat de sugestive si bine conturate incat cred ca ar fi o incantare pentru fiecare om de arta. Nu stiu daca ati fi inclinat sa incredintati unui novice , ca mine,1-2 schite pentru a le picta pe sticla. V-as fi recunoscatoare,daca ati fi de acord.,si as dori sa cunosc conditiile.Va multumesc.

  20. Silvia draga, luati orice schita doriti. Lucrati cu drag si spre slava lui Dumnezeu!

  21. [...] preluata de aici: http://tallita.wordpress.com/2009/02/02/schite-de-icoana/ [...]

  22. sunt superbe cn le-a desenat…toate respectele;)

  23. verry good verry nice

  24. sunt foarte frumoase eu am luat o schita si am facuto eu am inceput sa pictez icoane si cu incetul reusesc sa fac

  25. sunt foarte frumoase chiar acum la-m desenat pe pruncul Iisul Hristos cu Maica Domnului… sunt foarte frumoase desenele, imi fak shi o icoana . :X:X:X:X:X

  26. sunt foarte frumoase…toate m-au impresionat…am doar 10 ani si sunt in clasa a-IV-a…scz k am copiat 3 dar…am vrut sa fac model pentru cei mici de clasa I cand vor intra la scoala…

    Cu stima B.Bogdan-Cosmin…

  27. @Bogdan, ma bucur ca esti un copil bun care se gandeste la colegii lui mai mici. :)

  28. si eu am facut unul pe ultimul

  29. sunt superbe mereu cat de astea sa le sculptez :p

  30. Multumim mult pentru minunatele schite! Le-am salvat si eu, am dat doua modele elevilor mei de clasele a 2-a si a 4-a sa le coloreze si au fost tare incantati. Multumim mult!

  31. super

  32. Minunate. Multumim pentru frumusetea impartasita.

  33. forte frumoase

  34. si eu sunt pasionata de icoane u isus hristos si fecioara maria dar nu cred ca as putea sa fac vreodata icoane asa de frumoase .
    dumnezeu sa te binecuvanteze si sa continui sa desenezi pentru ca dumnezeu te ajuta sa faci asa de fumos
    tot dumnezeu iti ia mana si te ajuta incet incet si cand termi atunci o sa vezi ca te-a ajutat dumnezeu sper sa mai desenezi di sa pui pe internet

  35. Buna, pot sa iti trimit fotografia unei prietene pentru a realiza o icoana? Este o persoana deosebita si din pacate fizic ne-a parasit acum 3 ani. Pentru cei ramasi aici Ea a ramas iubirea noastra. Multumesc si astept raspunsul tau pe adresa: anaind77@yahoo.com

  36. sunt minunate!!!!

  37. e ceva deosebit are talent persoana care le-a desenat :D :)

  38. Sunt deosebite. Le pictăm și noi împreună cu elevii noștri. Mulțumim, și Dumnezeu să vă dea multă sănătate și putere de muncă! Sărbători fericite!!!

  39. felicitari! sunt reflectia sufletului tau curat si bun!

  40. Am desenat si eu una si am luat 10 Relige . felicitari

  41. sunt minunate aceste icoane chiar m-au ipresionat n-am cuvinte ,felicitari, Dumnezeu sa va fie alaturi mereu ,sa va indeplineasa tot ce va doriti

  42. [...] (Schiţă de icoană de Claudiu Bălan) [...]

  43. Am corectat. Multumesc mult pentru precizare si imi cer iertare pentru confuzie.

  44. [...] (Sursa imaginii:  aici) [...]

  45. [...] (Sursa imaginii: aici) [...]

  46. Buna ziua, sunt minununate schitele de icoane dar minunate sunt si mainile Talitei,.
    Felicitari si Paste Fericit

  47. wow cele mai frumoase icoane care leam vazut sunt facute de dumneavoastra Doamne ajuta

  48. Buna ziua Domnule Bàlan, sint foarte impresionata de icoanele minunate pe care le-ati facut. Am imprimat-o pe Maica Domnului cu pruncul, apoi am incercat sa fac o icoana dupa acest desen. Nu am reusit sa redau frumusetea expresiei chipurilor. Totusi, asi vrea sa va intreb daca ma autorizati sa o dau la sfintit si daca mai pot face altele. Ma gindisem sa fac mai multe si sa le vind iar banii sa-i trimit la orflinate si azil de batrini. Sinteti de acord ? Daca da, asi putea scrie “Dupa o schita de Claudiu Balan”. Dumnezeu sa va binecuvinteze, sa puteti continua acest mare talent pe care îl aveti, spre slava lui Dumnezeu si spre bucuria si inaltarea noastra.

  49. Pentru Corina Xenia: Schitele nu sunt facute de Claudiu Balan, ci de Tallita :)

  50. Va rog sa ma scuzati pentru confuzie. Talentul Tallitei este mare, multumesc pentru ca ne-ati prezentat aceste frumuseti.

    Pot deci scrie pe copiile dupà Dvs., “dupà o schita de Tallita”? Cu vanzarea nu cred ca voi reusi ca nu am clientela, o sa le ofer la cunostinte. Citeva prietene au admirat déjà copia dupa schita Dvs. Maica Domnului cu pruuncul. Tare frumoase schite ati facut…

  51. Corina-Xenia, nu este nevoie sa precizati dupa schita cui este pictata icoana pe care doriti sa o pictati. Bucurati-va de ele si impartiti-le si altora spre bucurie! Doamne ajuta!

  52. talita esti foarte talentata am reusit si eu sa fac cele doua icoane cu maica si pruncul as vrea sa stiu cati ani ai eu am 10 ani jumatate si ma gandesc si eu la ce optiuni voi face cu talentul meu . eu compun povesti si poezii . cand voi creste mai mare voi publica carti si voi ajuta copiii mici si ce saraci sa invete si cu banii care voi spera sa fiu de la viitoarele mele opere le voi oferi o casa . sper sa-mi citesti mesajul ce-l tineam pe suflet va mai admir talentul si voi mai vizita pagina

  53. Draga Sanda-Gabriela,

    Sa te ajute Dumnezeu sa iti implinesti visul de a-i ajuta pe copiii saraci prin talentul tau! Sa te rogi Maicutei Domnului sa te sprijineasca! Eu am 26 de ani. Te imbratisez cu drag!

  54. 26 de ani ? sunt foarte fericita ca mi-ai raspuns la mesaj acum e seara si incerc sa fac icoana cu inger sper sa treci mai des pe pagina aceasta ca sa putem comunica vreau sa te intreb daca inca esti in italia eu ma aflu in romania comuna tudora judetul botosani te astept cu drag sa mai vii pe aceasta pagina . si iti mai urez sanatate clipe de fericire cu cei dragi multa bafta in ceea ce faci . nu stiu daca este politicos sau nu dar sunteti cu niste vorbe forte frumoase la dumnavoasta sunteti calugarita ? credincioasa lui dumnezeu sunteti maritata cu un preot ? sau sunteti preoteasa ? sau pur si simplu vorbiti asa pentru ca e foarte frumos ? deabia astept sa-mi raspundeti la atatea intrebari cred ca am fost nepoliticoasa sa scriu atat caci rabdarea nu o mai am dar toate la randul lor . te astept cu nerabdare !!!

  55. am asteptat si vad ca nu ai raspuns . nui nimic pentru dumneavoasta voi astepta sper sa veniti pe sait cat mai des va pup !!!

  56. azi la desen am facut ingerul toti colegii sau mirat si doamna ma felicitat . as vreasa vorbim cat mai des . voi incerca sa le fac pe toate . am un baiat in clasa pe nume paul el are o sora pe nume simona de 18 ani desigur ii va implini si este in italia iam zis sa se intereseze de aceste icoane cu intentii bune . dar desigur el uita de la gura pan la mana sau intra pe o ureche si pe cealalta iese . el nu prea invata bine si de asta am zis asa . o sa caut mai multe informatii ca sa nu va deranjati degeaba mia zis cum a vazut ingerul ca simona are si ea un talent nedezvaluit sper cu nerabdare sa primesc mai multa informatii la totceam scris
    cu drag , sanda !!!

  57. buna , am mai facut desene dar nu inteleg de ce nu mai vii pe pagina eu am mai venit dar n-am putut scrie pe pagina

  58. :) :D :* FELICITARII :) :D :*

  59. O:)

  60. buna si mutumesc stii acum cautam niste schite pentru icoane

  61. eu iubesc toate imaginile nu numai cu iisus sau cu maria,le iubesc pe toate.pozele m-au ajutat la religie si la alte activitati.noroc ca la-ati postat voi!bravo!

  62. pentru mine sunt pline de viata.seamana foarte bine cu iisus,maria.as vrea sa fac icoana bunicutei mele care e bolnava pot lua mai multe de una?va rog sa-mi raspundeyi.multumesc!

  63. buna sunt tot eu ,as vrea daca profesoara de religie intra aici vreau sa sitie ca toate imaginile cu maica domnului le dedic ei,va iubesc!

  64. Cristina, le poți lua pe toate. Stai fără grijă.

  65. buna!

    as vrea sa te intreb si sa te rog ceva…
    sunt multe icoane cu Iisus, dar nu prea sunt fidele cu chipul Mantuitorului…
    iti las un link cu fotografia facuta dupa portretul robot efectuat dupa giulgiul din torino – se pare, cea mai fidela fotografie.

    crezi ca poti realiza un desen cat mai fidel dupa imaginea din mijloc?
    ma refer in speta la faptul ca tu ai putea reda cu fidelitate EXPRESIA ochilor, care e mare lucru…
    la un asa talent, sigur ai reusi sa faci o schita de calitate.
    multumesc frumos.
    as vrea s-o printez si eventual s-o pictez dupa aceea…

    daca poti si daca doresti, desigur.
    multumesc.


Leave a Reply

Categories

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

